Home sweet home - Reisverslag uit Spijk, Nederland van Ronald Bomkamp - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Spijk, Nederland van Ronald Bomkamp - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Ronald

24 Augustus 2006 | Nederland, Spijk

Dag lieve allemaal,

Even een kort berichtje uit het regenachtige Spijk. Nu ben ik onderhand de (moesson)regens wel gewend, maar de temperatuur is hier toch ietwat anders! Ben dus weer helemaal heelhuids thuis gekomen, na erg intensieve security-checks op Delhi Airport. Verder een prima reis gehad en wordt nu dus lekker in de watten gelegd door mn ouders! Ik heb nog een paar foto's op de site geplaatst (staan bij de andere foto's) en maandag mag ik weer aan de bak met mn KNO-co-schapje: hoezo overgang?! Maar goed ik hou het hierbij, ik ga nog even lekker een paar daagjes relaxen en dan weer aan de bak! Ik zal India nog missen :-)

Lieve groeten,
Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nu echt laatste bericht!

10 December 2006

Laatste bericht?

28 November 2006

Vakantie?!

14 November 2006

Stilte voor de STORM?

01 November 2006

Weer alleen
Ronald

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 28068

Voorgaande reizen:

25 Juni 2013 - 21 December 2013

Wereldreis...

24 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: