Nog 2 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ronald Bomkamp - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ronald Bomkamp - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

10 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi,

over 2 weken gaan we pas weg, maar tot die tijd nog vrij druk met vakanties en coschappen, dus nu alvast even een weblog aangemaakt.
De komende maand zullen Renate en ik samen jullie op hoogte houden van onze reis, waarna ik het daarna in mijn eentje moet zien te redden.
We hebben er in ieder geval veel zin in en houden jullie op de hoogte.

Gr. Ronald en Renate

  • 24 Juli 2006 - 09:38

    Pleb:

    Ronnie en Rennie,

    Hoe is de sfeer in het vleigtuig? Supermooi dat ik de eerste reactie mag plaatsen! Succes met het settelen straks...

    Groet,

    Dirk

  • 24 Juli 2006 - 19:47

    Zus:

    He R&R,

    Jullie zullen al wel zijn geland.. ben benieuwd naar de eerste indrukken!

    Leuke foto trouwens ;)

    Liefs,
    Rianne

  • 26 Juli 2006 - 19:31

    Zusje:

    He broer&Renate,

    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Ik kijk uit naar de eerste verhalen en foto's!

    Kus Marisse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nu echt laatste bericht!

10 December 2006

Laatste bericht?

28 November 2006

Vakantie?!

14 November 2006

Stilte voor de STORM?

01 November 2006

Weer alleen
Ronald

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 28071

Voorgaande reizen:

25 Juni 2013 - 21 December 2013

Wereldreis...

24 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: