Eerste dagen - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Ronald Bomkamp - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Ronald Bomkamp - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

29 Juni 2013 | Rusland, Moskou

Lieve allemaal,

Afgelopen dinsdag zijn we dan eindelijk vertrokken. Renate’s ouders hebben ons weggebracht en we vlogen om 19 uur naar Riga voor een reis van een half jaar. Aangekomen in Riga hadden we een niet al te sfeervol hotel op het vliegveld. Hier hebben we nog een biertje gedronken en het voelde nog een beetje onwerkelijk dat we een half jaar op pad gaan. Na een goed ontbijt in de huiskamer van het hotel stonden we binnen 10 min na het uitchecken bij de gate voor onze vlucht naar Sint Petersburg. Hier verbleven we in een supergroot hotel, tussen de hordes Amerikaanse en Chinese toeristengroepen. Sint Petersburg is een fantastische stad met erg veel ruimte, mooie parken, musea en een ontspannen sfeer, met als hoogtepunten: De Hermitage, The church on the spilled blood, de St. Isaacs Cathedral en een bezoek aan het Marinsky theater, zie foto’s. Na 2,5 dag zijn we afgelopen nacht met de trein naar Moskou gegaan, we hadden een erg relaxte coupe met zijn tweeën en na een wodkaatje zijn we gaan slapen, wat bij Ronald beter lukte dan bij Renate. We zijn nu net ingecheckt in ons ho(s)tel in Moskou en Renate ligt gecrasht in bed en ik ben dit berichtje aan het tikken. We blijven hier 3,5 dag, waarna we 4 nachten in de trein zullen verblijven voor onze reis naar Irtkutsk. We zijn erg benieuwd wat dit ons gaat brengen, maar we gaan eerste van Moskou genieten als Renate weer wakker is. Goed weekend allemaal.

Liefs Ronald en Renate

• 29 Juni 2013 - 08:04

Joep En Meta:

Goedemorgen! Net weg en al aan de wodka, een goede start! Veel plezier in Moskou. Xjoepmetajanne

• 29 Juni 2013 - 09:19

HBO Henkie:

Groeten aan Snowden! Zit ook bij gate 10. Viel spass

• 29 Juni 2013 - 09:32

MaKaJo:

Pate, nu al gecrasht! Nog een half jaar te gaan....:)
    Veel plezier op jullie avontuur. We volgen jullie op de voet, haha, was dat maar waar!

• 29 Juni 2013 - 10:13

Mark:

RnR,

Klinkt nu al goed!!!! Ontzettend veel plezier en tot over een half jaartje ;-))

Gr,

Mark & Aafke

• 29 Juni 2013 - 11:14

Marisse:

Klinkt goed! Mooie foto's. Veel plezier!! X

• 29 Juni 2013 - 12:35

Yvonne:

Mooie foto's! Heel veel plezier het komende half jaar. En dat het maar een onvergetelijke wereldreis mag worden. Lars heeft nu ook een boekje over Mouk op wereldreis ;-) Veel liefs van Jan, Yvonne, Lars & Tim

• 29 Juni 2013 - 18:44

Pieter:

Totaal niet jaloers! Mis in het verhaal wel wat je van de Russische mensen (vrouwen) vindt....Na zdorovje!

• 29 Juni 2013 - 21:33

Jan En Roeli:

Wat mooi om jullie op afstand zo te kunnen volgen. Prachtige foto's. Geniet van jullie reis.

• 30 Juni 2013 - 23:04

Johanna Brontsema:

mooie foto's heel veel plezier op jullie wereldreis en dat alles goed mag verlopen.
    geniet er van.
    groetjes johanna.